Tisdag

Dagarna går fort... vaknade halv åtta idag och insåg att Terje försovit sig :-O bra märkligt att på helgerna vaknar han vid sex fast han får sova men nu hade han nog kunna sova hur länge som helst.. ja böra inte jobba fören klockan elva o de va skönt sov till kvart över nio jätte skönt att få sova lite längre. bråkade lite med skrivaren och elda innan jag åkte till jobbet. De är många barn som är sjuka så man märker stor skillnad på jobbet. lite personalbrist men de funkar...

Annars känns vardagen ganska trist.. jag har kommit på att jag tröttnar FORT... Fast ja är jätte glad över att jobba då går dagarna fort och ingen dag är den andra lik när man är med barn hela dagarna! :P
Jag längtar tills jag får lön! hoppas på att de blir lite mer än vanligt... men måste lägga undan till vi ska till stöten... måste både ha till liftkort och så måste ja köpa kläder... har inga vinterkläder alls... inte alls de ja skulle vilja lägga pengarna på men men.. :P man får inte alltid som man vill (väldigt sällan faktiskt)
Skulle vilja köpa nya kläder! har inget att ta på mig.. bara massa kläder som hänger i garderoben...
 sånt är livet.. nu kom min kära älskling in! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0