super tråååkigt...

Jaa nu sitter ja här framför datorn IGEN.... och jag bara hatar måndagar de finns inget att göra eller se på tv,,,, man vill bara dö! ja vet va ja ska göra ja skaöppna min sista cider!!! busigt va! då kanske livet blir skoj (eller kanske inte! oh nee de va inge kul att öppna den... till o med de va tråkigt min nagel gick sönder... måndagar är fan inge skoj!

Jaha andra planer denna veckan då! Joo ja ska slita mig ifrån landet och ta mig till Katrineholm på torsdag! då ska ja inte ha på mig dagis jackan och leriga dojjor då ska ja göra mig lite snygg känns som de va en evighet sen hemma bor ja i mjukisbyxor och på jobbet skitiga byxor och leriga skor... så är de att umgås med barn :-)
Har jobb hela November ut jätte skönt!!!! och skoj!! jaha o nu vet ja inte vad ja ska skriva mer.... Gjorde potatisgratäng med kassler bitar i... men vet inte om ja va så förtjust i de... de är bra nu ja har en period då ja inte är så hungrig... men de håller väl inte i sig speciellt länge.. o inte är de väl så bra heller... fast ja äter regelbundet bara att ja inte äter såååå mycke.. jaaaahaappp........ nu ska ja kolla mitt bank konto :-| Depppo deppoo!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt med jobbet. Då har du råd att köpa lite julklappar och sånt tjaffs.. =) Utan att behöva vända på alla kronor i plånboken. För sånt är fan jobbigt. Sen är det alltid skönt att veta att man har lite jobb framför sig. =) Puss puss!

2008-11-11 @ 17:43:06
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0