Sov morgon!

Jo pyttsan... men de var iaf min plan... men vakna halv åtta och låg och vände och vred på mig sen kom Lady (en hund) och hälsade på eller rättare sagt va på matjakt ;)
Börjar inte jobba förren halv 12 idag så... men ja ligger iaf kvar i sängen och hostar en massa, hade massa problem med att somna igår för ja hosta hela tiden.. stackars Terje ... eller ne förresten för ja tror ha somna på några minuter... han har vart astrött den här helgen i fredags missa han slutet på idol för att han sov och i lördags skulle vi titta på Tomten är far till alla barnen och ¨då somna han efter 20 minuter... antingen har ja väl smittat honom så han håller på att bli sjuk eller så har han brist på någe...
Jag va hos pappa med bilen igår så han fick kolla över bromsarna.. o de vart bättre tror ja fast bilen va dum när ja skulle dit för den vill inte starta då... men så kom Terje och ryckte i några sladdar sen gick den.... usch måste nog klä på mig och provstarta den... annars måste ja ringa Maria på jobbet o säga att ja är fast i skogen...  blåser storm idag...
nehe mycke roligare än så här blire inte...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack gumman! Jag hoppas att jag kommer att klara det här. Det känns så iaf. =)



Haha! Vilken rolig karl du har, eller inte.. =S Han kanske har brist på jern? Ge han lite vitaminer, så gjorde jag med Emil och nu jävlar är det fart i han. Haha..

2008-11-10 @ 11:11:36
URL: http://www.giblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0