Söndag!

Jiihaa idag fick ja sova lite längre än ja brukar vaknade kvart i tio! de va skönt.. idag är jag själv hemma igen idag va de skoterkort på terjes schema... än så länge har inga döingar kommit upp på väggen han stälde in dom i ett annat rum!! och jag verkligen hoppas att dom förblir där inne!!! da upp dom till verkstan där kan han ha vad han vill!!
jaha idag ska ja städa lite och sen måste jag åka och handla mat de har jag verkligen ingen lust med.... varför sa ja de igår... :S dumma mig att ja inte kunde vara tyst... men de är faktiskt tvär tomt i kylskåpet så ja tänkte att ja ska städa ur där först men då måste jag elda på en gång nu... mycke projekt för litet arbete... lika bra att ja börjar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0