Psykbryt

Ja jag vet inte vad som händer med mig... allt har ju vart bra och kännts bra men så bara brast någe igår kväll jaa bara börja gråta och ja visste inte alls varför de bara kom... vet inte om de va vinet ja drack (jaa ja vet de va söndag) men de vart så himla konstigt Terje fråga varför jag var ledsen men ja visste inte alls... och de gör jag inte nu heller.... jaa brukar iof  ha sånna stunder då ja gråter fast ja inte vet varför men de här kom så plötsligt när vi låg o myste... så jäkla sjukt har gått och funderat hela dagen på varför de vart sådär.. kanske att ja är stressad fast ja inte vet om de... eller ja ja vet inte varför om de är några konstiga hormoner som spelar ett spratt helkonstigt var de iaf :-( o nu har ja ont i magen... orolig...
Jag är knäpp... någe fel som är trasigt... känner mig ganska trött i kroppen men men de går väl över.. kan man ju hoppas... sluta grubbla o gå vidare... snart är de lön!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gumman, inte bra! Det låter som om du skulle behöva en fika, snarast! =) Hoppas du har haft en bra helg annars. Massa pussar!

2008-11-17 @ 18:05:06
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0