Nyckelpiga!

Jaaa de är faktiskt sant de är en liten nyckelpiga inne i vårat kök de är nog ganska otroligt att se en nyckelpiga precis 1 månad innan julafton!!

Jag håller på att baka mannaskorpo vart sugen på att göra någe... ja va jätte sugen på någonting men nu när dom står i ugnen är ja inte alls sugen längre.
Hmm snö snö snö massa snö har de kommit.. de är lite kul o lite besvärligt... kul för de är fint men besvärligt för ja har inga vinterkläder alls... de är inte bra måste köpa skor de första jag gör på onsdag när jag fått lön!

Har för övrigt fixat en första julklapp till min kära sambo... vet inte om jag törs skriva den här... eller jo de törs ja för han läser inte min blogg Jag vann ett par Harley Davidsson kalsonger på tradera idag så klockren hahaha fjantigt men kul!!
:-D
Har en känsla av att de blir en jobbig vecka mycke jobb då alla är sjuka och lediga... men de är ganska många barn som är sjuka oxå...

hm nu tog ja hand om mina skorpor smakar iaf bra nu ska dom bara torka! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0