jasså

Jaaha då va de åter igen måndag! ska snart åka och slå lite barn :P hoppas på att dom är snälla o glada idag... jobbar till fyra idag de är skönt slipper man bli så trött i huvet...
Kan ju meddela att ja tror ja håller på åka min säkert tionde halsfluss.. kunde inte i sova inatt för ja hade så ont... så har vaknat o somnat om vart annat... de är inte skoj!

Igår åkte ja och hälsa på mamma o pappa de va trevligt men fan så långt de är att åka nu när dom har flyttat :S våga inte ställa trippmätaren på bilen vill nog inte veta hur långt de är :S

Idag har ja inte gjort mycke.. va nere o tömde båten.. de va en del vatten... trodde de skulle vara is men som tur va de inte de..

Har för övrigt färgat håret :P asmörkt vart de köpte brun men de är väldigt mörkt men ja vart nöjd!  Haha igår tvinga ja min kära sambo att laga mat OCH diska så han tyckte verkligen synd om sig själv igår... inte en tanke på att de är de jag får göra VARJE dag! han försökte komma på många bra förklarningar på varför han skulle slippa men de gick inte hem... Jag är hans flickvän inte hembiträde ;) och nu har ja oxå jobbat så nu kan han inte skylla på att jag går hemma hela dagarna! då skylde han på att han va ju i verkstan och fixa men de är ju knappast ja som har tvingat honom att vara där : D hihih de va skoj att ha svar på tal när han försökte! min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0