Ibland blir man trött!!

Man är så korkad när man är liten och önskar att man blir vuxen och får bestämma... Hur kan man vara så dum och tro att allt blir bra när man får bestämma själv!!!

Jag blir så trött på allt.... o lite till.... vet inte vad ja har för surperiod.... blir trött på alla krav... varför börja ja med allt? varför delade man inte upp sysslor? nee man jobbar åker hem och så börjar alla syslor plocka undan diska efter frullen... kollar efter mat, lagar mat, äter, diskar tvättar eldar sätter sig vid datorn kollar på tv sover... är de någe jäkla kul att se fram emot att bli vuxen SVAR : NEeeeeehh och nu sitter man här i skiten och är vuxen! ibland vill ja bara åka hem till mamma och känna mig liten!!! men de är bara de att de är väl säkerligen 5 mil till mamma och de vill man inte åka i den här halkan men idag är en sån dag som ja vill åka hem och krama på min mamma snart 2 veckor sen jag såg henne.... all fokus på att jobba nu o få pengar,.. tar på mig alla timmar jag kan få 75% + lite till.... men ibland undrar ja om pengar är allt när man känner sig så här utsliten och gammal....
Mycke gnäll idag... skriver oftast när ja har lite gnäll... när man behöver få saker och ting ur sig...
~~~~~~~~ På lördag ska ja åka till min mamma och kramas! ~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh, jag vet hur det känns det där med krav. Fick nästa frispel på Emil igår när jag kom hem från jobbet. Direkt börjar han gnälla på mig. Herregud, kan jag få sätta mig i två minuter först? Men nej! Ibland känns det som om man vill leva själv, för alltid. Du och jag borde bo ihop! =) Puss!

2008-11-20 @ 22:05:37
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0