Förkyld!

Japp klart som sjutton att ja åkte på förkylning ganska gicet när man börjar jobba på dagis! de är för övrigt jäkligt skoj även fast man kan bli galen på barn som inte alls vill lyssna på mig... men men man får komma ihåg att de är barn... Dock skulle jag inte vilja ha mina barn på dagis... väldigt hög ljudnivå och man missar fruktansvärt mycket av barndommen... finns barn som kommer kvart över sju och åker hem kvart över fem på eftermiddan... de är alltså vi dagisfröknar som uppfostrar dessa barn... ganska sorgligt hur dagen samhälle ser ut... är ganska säker på att den dagen vi får barn kommer ja inte att ha någon val förutom dagis... skrämmande... JAG vill uppfostra mina barn och ge dom den uppväxten som jag har fått i hemma miljö men andra barn och syskonen utan dagis med massa skrik och stoj.  Nog om det...
Nu har ja nästan spenderat alla mina pengar jag har på räkningar, mat och bensin jag har inte unnat mig så mycke som en smula... :( ganska tråkigt... hoppas på att få ut lite mera nu när jag jobbar! Vill verkligen spara pengar till stöten resan i januari... Hur de nu ska sluta 13 brutna ben och hjärnskador... :-)
Idag slutade ja redan vid 11 de va jäkligt skönt åkte in till K-holm och fick för mig att tvätta bilen i den där man gör själv  60 spänn kosta de men de kändes som min bil va värd dom pengarna den vart jätte ren och fin... tills ja satte mig i den och körde :S skitigt är de..
och nu sitter ja o snuttar på min cider en nu sort hitta ja med lila burk med blommor på gissa att ja köpte den på grund av burken hihiih
Nehe nu kan aklt idol få¨börja!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är den god?? =) Cidern alltså.. Puss!

2008-11-07 @ 20:14:12
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0