Fel plats fel tid!

Kan börja med att säga att dagen har vart kanon fram till klockan tre!
Har vart i stan och fikat med Sanna mycket trevligt och mycket skratt! vi va först på sultans och sen tog vi en raggar runda och kolla på hennes mammas nybyggda fina hus och sen åkte vi hem och prata med hennes dunder söta kissebebis!
När jag sedan var på väg hem så kom ja till en raksträcka där jag såg en bil i dikeskanten ja trodde givetvis att den var tom men så var inte fallet för när ja kom närmre börja den tuta hysteriskt hjälp tänkte ja ja vill inte vara först på olycksplatsen men så va de iaf när ja kom fram och öppnade bildörren säger damen att hennes man fått en hjärtattack och dött och att hon inte kom ut för de var barnsäkra dörrar bak och på hennes sida var de massa sten så dörren gick inte att öppna. Hon sa att hennes svärson var på väg och tack och lov kom han fort. damen klättrade ut och fråga svärsonen 2 gånger om han ringt ambulans så hon var nog skapligt chockad... ja kände bara att mina ben var som gelé usch men ja kunde åka innan ambulansen anlänt... usch va hemskt!! men tur att de va just på raksträckan han åkte ner i diket så att de inte vart värre...
usch va ja tänkte på Jocke... och de värsta va att när ja åkte in till stan så kom de en låt som påminner massor om Jocke ~Akon ft Michael Jackson-Wanna Be Startin something~ så när jag väntade på sanna så tog jag upp tidningsutklippen från Jockes olycka o läste... helt hemskt mycke död idag...

Döden är märklig.... livet är märkligt... segt surt och orättvist så är de fan!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej fy vad hemskt! Jösses, det hade ju kunnat slutat riktigt illa de där.. Var det på samma plats som Jocke eller? Var rädd om dig raring! Puss!!

2008-11-13 @ 15:56:04
URL: http://www.giblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0