Vart är solen??

Ja ja börjar fasen fundera? har den ramlat ner från himlen eller?  vore trevligt att få en se en grutta utav den!

Sitter och funderar på om ja ska till stan idag... eller i morgon?! hmm vilket fall så ska ja sola solarie då!!!
Känner mig blek och eländig! som säkert inte stavas så men spelar roll knappt några som läser min blogg iaf! :-)

Igår hade ja en suris dag..... men bestämde mig efter ett snack med min mamma att ja skulle sluta vara sur... och de funkade.

Satt och kolla på bonde söker fru till klockan tio igår försökte med alla knep att hålla min kära sambo vaken igår annars hade han tjatat om de idag :P ja tror ja lyckades ganska bra ja va nog bäst på vara jobbig skulle ja tro :D

Nu ringde min kära pappa och sa att min bil va klar. Skönt att inte bromsarna ligger på längre!!! vet inte hur många hundralappar som gått åt i onödan för att bromsarna legat på... inte bra men nu ska pappsen ha lagat de :D

jahaaa.... oki nuu då?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0