Terje kan allt! :)

Jaa han lagade min mobil! de va så här att jag vart lite ivrig igår kväll när ja skulle ringa min kära Tess och så råka ja stänga av fonen... o efter de vart den cp skadad så de gick inte att få igång ringsignaler och sånt så jag hade 10 missade samtal och 2 sms ifrån jobbet när ja vaknade de va lite kris där så ja behövdes lite tidigare! så har mobilen vart mupp hela dagen så nu plippa han lite på den och nu finkar den :P så nu har min kära vibrator och signalerna kommit tillbaka :-D TACK HJÄRTAT MITT!!

REdan onsdag!! skönt ja ska dricka glögg och äta godis snart! :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack gumman! Det värmer att höra. <3



Jo, de där med socker är ju sjukt. Jag önskar att maten kunde vara lite mer som förr. Sånt här skit har ju kommit mer och mer nu. Är ju totalt värdelöst! Snart kan man väl inte äta nåt. =S



Massa varma vinter(!?)kramar!!

2008-12-04 @ 18:03:20
URL: http://www.giblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0