Oj oj vilken dag! :D

Tack min underbara älskling för all tålamod idag!! Du va underbar positiv och hjälpsam till utvecklingstörda mig!
Börja i bilen när jag såg backen som va skyyyyyyhög o ja tänkte - VA fan har ja gett mig in på !!!! och ja va så nervös s¨ja höll på att börja grina... o ja hade rätt
Oj va svårt de va att åka skidor :S folk säger att man lär sig efter några timmar... va i barnbacken i typ 40 minuter sen drog vi upp och skulle åka vad ja trodde va medelsvår backe men sen i bilen sa Terje att de va en svart backe!!! inte undra på att ja höll på bajsa på mig. De va en skit brantbacke som jag inte våga åka ner för ja ja tog av mig skidorna och gick ner den backen sen på med dom igen!

 :S visst de gick bättre i slutet men ja kan omöjligt räkna ihopp hur många gånger  ja tvärstörtade!!!!   och hamna rätt ner i ett "dike" eller brytningen ifrån banan rätt ut i skogen de va väl typ 70 cm lös snö ja hamna i de va mjukt men jävligt kalt och där låg ja o sprattlade!!! Drämde i knät har ja gjort så de är svullet  hahha oj de va skoj men fan va arg ja va där ett tag sa massa fula ord till både backen och skidjävlar!! men ju argare ja vart desto bättre gick de och då va backen slut... så va de bara påt igen (dock efeter en pause) tror bara ja åkte i backarna 2 gånger hade och har så jäkla ont i benen och armarna.. och jaa överallt!!!! måste träna inför stöten annars kommer ja bli sittande själv i någon snödriva när dom andra vältränade åker hela dagarna ;)
ja har bulor och blåmärken överallt hahah oj oj! MEN jag bröt inga ben.... den här gången!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh, vart var du och åkte skidor? Finns det snö i Sverige?? Haha... Puss! <3

2008-12-08 @ 16:57:59
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0