konstiga känslor i kroppen

Jaaa känner mig nästan lite halvsjuk... Har haft ont i magen till och från hela veckan... och nu har ja ont i halsen.. de känns som magen är fullproppad hela tiden.. har sovit jätte illa inatt vaknat och haft ont i magen... känner mig orolig över någonting... märkligt... just nu känns de som ja har en klump i halsen och ihålig fast full mage... asmärkligt..
Ska väl baka lite lussebullar och hoppas på att de ger sig.. vet inte om de är för att de ä ganska stressigt på jobbet.... och jag trodde ja skulle gå ner i tid men så vart de inte... helt klart bra att jobba men nu känns de så konstigt i magen... usch
:(  undra om ja inte har så där som för några år sen när jag hade början tiill magsår... typ för mycke magsyra.. köpa sån inside eller någe... så kanske de ger sig..

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej lilla frö:)...hmm vart e posetiva lilla fröet..kanske du behöver komma på kurs hihi..



Puss o kram <3 Miss you



å du..du e inte stålkvinnan så ta o bromsa lite så de inte blir som förr...

2008-12-06 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0