Återfall

Ja måste tyvärr erkänna för alla som läser dettta att ja fallit dit igen... mitt nagelbitande... ja har förnekat de länge nu men jag har väldigt svårt att låta bli mina stackars naglar IGEN efter 3 års uppehåll har ja börjat lite med gnagandet igen... dock är de höger tumnagel som har råkat ut för mina tänder och de är sååååå svårt att låta bli den :-D
Hahaha de låter ganska alvaligt om man bara läser rubriken hahha får väl vara glad att de bara r nagelbitande!

Snart är de juj och ja har fastnat i julklappandet till min kära Sambo -Han har allt!!!!
hmm nu vart  de lite onyttig lunch snitzel klyft potatis burk bearnesås och ketschup..
annars så händer de inte myck jobbar o jobbar... ojj nu va de en människa på tv som va sminkad och hade långt hår och alltså såg ut som en tjej men de va en kille :S kollar o lyssnar på musikhjälpen... börjar jobba om en timma...
Har vart duktig och städat o tvättat på förmiddagen...  så nu är de väl bara att vänta på att dra till jobbet...
måste diska innan men tror inte mitt nagellack har torkat ännu,... jobbigt läge.-..

Kommentarer
Postat av: Annie

Hmm du får slå vad med min far igen :) du lyckades ju förra gången men inte han :)...



Puss<3

2008-12-18 @ 15:23:41
Postat av: Sanna

Sluta upp med såna där dumheter!! ler

Inte bra ju, men det är svårt att låta bli när man väl har börjat med nåt dumt.. =S

2008-12-18 @ 17:53:03
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0