Aivy!!

Jajamensan så äre har slagit på stort o köpt Aivy igen sist ja drack de va midsommar för ett par år sedan och tog av mig snålmössan och köpte Aivy med TuttiFrutti smak... och nu sitter jag och är förbryllad.... blanda ut som en grogg med sprite... men de smakar just bara sprite... Attans skulle behöva Juice tror ja... så kanske får sita och köra för att köpa just juice imorgon... menar har ja slängt ut 220 spänn på någe som ska smaka tuttifrutti så vill man ju att de ska smaka de oxå!!...

Får se vad som händer imorgon. Terje är sjuk så vet inte om han är så sugen på att dra på fest... (vilket jag förstår fullkomligt)

Hmmm va på Factory med Tess igår man kan nog säga att vi fikade/åt 80% av tiden ;) de bra de... hahah men hittade en lila klänning som var meningen för nyår men vi får väl se... om de inte blir fest så blir de kinarestaurang iNorrköping med Svärfar och Bitte :-D trevligt!
Har även in handlat Hummer så ja tror vi kommer få en lyckad nyårsafton vilket fall som helst :P Jag och Älsklingen min! Våran första nyårsafton tillsammans! kul att man får fira någe tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Självklart hör jag av mig om jag orkar, men det ska jag väl göra.. =)

Puss å kram!

2009-01-06 @ 20:50:40
URL: http://onlyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0